tirsdag 15. mars 2011

Hvil i fred, Simba <3

Dagen idag har vert tung.. Idag måtte vi avlive vår beste venn på 4 ben, Simba.. Han var veldig syk og vi hadde ikke tiden tilstrekkelig for å pleie han <,3 det skjærer dypt i hjerte mitt..
Han kom alltids løpende mot meg med halen til værs og hilste, og han elsket kos og ikke minst vann :) han ville bare drikke av glass.. Den lille raringen:)

Jeg ville gi han verdig død, så jeg satt og holdt på han og strøk han over pelsen i det han sovnet inn.. Jeg fortalte mange ganger hvor høyt elsket han var og hvor trist jeg var for at dette måtte skje.. Jeg fikk et lite purr/snork.. Etter hvert kom dyrlegen inn og satt den siste sprøyten i hjertet hans <,3 etter noen minutter var min Simba borte.. Jeg satt og holdt på han i noen minutter før jeg måtte legge han fra meg og aldri få se han igjen for godt<,3 det er det verste jeg noen sinne har gjort.. Men nå har han det mye bedre og kjenner ingen smerte.. Og jeg hvet at han alltid vil være med oss i hjertene våre <3

Jeg savner deg Simba, du var og vil alltid være min lille bebis<3
Sov godt vennen!




Her er den fineste av de fine bare timer før..<3




Ligger bedøvet i mine armer og får den siste kosen:(




Ingen mere Simba :'(

Jeg savner deg slik!

- Veronica
Blogger fra iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar